Muutoksia

Elämässä mikään ei tosiaan muutu jos mikään ei muutu.

Tämä vuosi on ollut tähän saakka minulle muutosten vuosi. Pitkäaikainen työpaikkani suljettiin ja monenlaiset asiat kiemurteli päässä. Nyt edessä häämöttää uudet kuviot ja innolla odotan tulevaa, mutta haikeudella jätän taakseni vanhan.

Minulle rutiinit ja selkeys elämässä on olleet äärimmäisen tärkeitä ja helposti jäisin kellumaan tuttuun ja turvalliseen.
Mutta elämässä on varauduttava muutoksiin ja totuteltava niihin.

Monesti sitä myös ajattelee, että nyt on pyrittävä tekemään niin tai näin. Taannoin puhuimme mieheni kanssa uutisia katsoessamme, että taas tuolla puhutaan siitä, että on pyrittävä muutokseen. Mietimme, että kuinka ärsyttävä sana. Mikä sana se edes on? Onhan se sana, mutta jos jotain haluaa
oikein kovasti ja siitä vain puhutaan ja pyritään niin mihin se johtaa?

Mieluummin suunnittelee ja toteuttaa esimerkiksi haaveensa tai mikä se kenenkin kohdalla on. Ei pyritä tekemään vaan tehdään!

Minä olen hyvä esimerkki siitä, että olen puhunut miten täytyisi sitä ja tätä, mutta helpompi on vain ollut jämähtää ja mennä sieltä missä aita on matalin.
Tänä vuonna kuitenkin on joutunut oikeasti tarttumaan ns. härkää sarvista
monin tavoin.

Uudet kuviot ovat pakottaneet toimimaan ja lisäksi olen saanut itseni raahattua kuntosalille. Siitä olen niin iloinen. Vielä on tehtävää ja toteutettavaa, mutta pala kerrallaan ja ei pyrkien vaan toteuttaen :)!

Ihanaa toukokuuta sinulle ja toteuta elämässäsi asioita joita et ole saanut toteutetuksi :)!

Lämpöisin terveisin Piia

P.S mitä pidät uudesta ilmeestä täällä kotisivuillani?

Kotisivut on tehnyt PSRmedia https://www.psrmedia.fi/

Logot on suunnitellut Media-assari https://www.media-assari.fi/